Year 2018

Scientific Journal Vol. 2 / 2018 (29)

Spis treści / Contens


DZIAŁ 1. POLSKA OBYWATELSKA I SAMORZĄDOWA
CHAPTER 1. CITIZEN SHIP AND LOCAL GOVERNMENT IN POLAND

  • ANNA BOHDAN
    ZAGADNIENIE E-ADMINISTRACJI W STRAETEGIACH ROZWOJU GMIN WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
    THE ISSUE OF E-ADMINISTRATION IN THE DEVELOPMENT STRATEGIES OF MUNICIPALITIES IN THE OPOLSKIE VOIVODESHIP

  • ZDZISŁAW KOCHANOWICZ
    ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W MIKROPRZEDSIĘBIORSTWIE
    MANAGING HUMAN RESOURCES IN MICRO-ENTERPRISE

  • KAROLINA BARBARA DOCZYK, KATARZYNA ELŻBIETA KUŚMIERZ
    KONSUMPCYJNY WYMIAR STARZENIA SIĘ SPOŁECZEŃSTWA
    THE CONSUMPTIONAL DIMENSION OF AGEING IN SOCIETY

  • MAGDALENA LISZKA-KONIECZNY, ANNA BARWIŃSKA-MAŁAJOWICZ
    DETERMINANTY STARTU ZAWODOWEGO ABSOLWENTÓW SZKÓŁ WYŻSZYCH – ANALIZA NA POZIOMIE REGIONALNYM
    DETERMINANTS STARTING PROFESSIONAL GRADUATES OF HIGHER EDUCATION - ANALYSIS AT THE REGIONAL LEVE

  • AGNIESZKA SOBOLEWSKA
    ROLA WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZY OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W SZCZECINIE W FINANSOWANIU INWESTYCJI GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W REGIONIE
    THE ROLE OF THE REGIONAL FUND FOR ENVIRONMENTAL PROTECTION AND WATER MANAGEMENT IN SZCZECIN INTHE FINANCING OF THE SYSTEM OF INFRASTRUCTURAL WATER AND WASTEWATER MANAGEMENT INVESTMENTS IN THE REGION

  • AGATA SZKIEL
    SAMOOCENA ZARZĄDZANIA RYZYKIEM W SYSTEMACH ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
    RISK MANAGEMENT SELF-ASSESSMENT IN QUALITY MANAGEMENT SYSTEMS

  • ANDRZEJ KOWALKOWSKI, ADAM RUDZEWICZ, ANETA CIEĆWIERZ, KAZIMIERZ ORZECHOWSKI
    PRODUCT PLACEMENT JAKO NARZĘDZIE PROMOCJI W OPINII KONSUMENTÓW
    PRODUCT PLACEMENT AS A PROMOTION TOOL IN THE CONSUMER'S OPINION

  • DAWID OLEWNICKI, KUŹMA NATALIA, RADOSŁAW ŁAŹNY
    SAMOZAOPATRZENIE W OWOCE I WARZYWA I JEGO ZNACZENIE W ŚWIETLE BADAŃ KONSUMENCKICH
    SELF-SUPPLY OF FRUIT AND VEGETABLES AND ITS IMPORTANCE BASED ON CONSUMER RESEARCH

  • TOMASZ ROKICKI, MAGDALENA GOLONKO
    ROZWÓJ ZRÓWNOWAŻONY WOJEWÓDZTW W POLSCE
    SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF VOIVODSHIPS IN POLAND

  • WIOLETA KUFLEWSKA, KLAUDIA JUSZCZUK
    LOKOWANIE PRODUKTU JAKO BUDOWA WIZERUNKU FIRMY NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH SERIALI TELEWIZYJNYCH
    PRODUCT PLACEMENT AS A COMPANY IMAGE CONSTRUCTION ON THE EXAMPLE OF SELECTED TELEVISION SERIES


DZIAŁ 2. POLSKA WIEDZY I INNOWACYJNOŚCI
CHAPTER 2. KNOWLEDGE AND INNOVATION IN POLAND

  • JADWIGA GORĄCZKOWSKA
    WSPARCIE INNOWACYJNOŚCI PRZEMYSŁU W LATACH 2014-2016 – PRZYPADEK WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO
    SUPPORT OF INNOVATION ACTIVITY IN THE INDUSTRY IN 2014-2016 - CASE OF KUJAWSKO-POMORSKIE VOIVODESHIP

  • PATRYK ZACHŁOWSKI
    SPECYFIIKA NARODOWEGO SYSTEMU INNOWACJI POLSKI
    SPECIFICATIONS OF THE NATIONAL SYSTEM OF INNOVATION IN POLAND

  • ANNA SZELIGA – DUCHNOWSKA, MIROSŁAWA SZEWCZYK
    RÓŻNICE MIĘDZY KOBIETAMI I MĘŻCZYZNAMI W POSTRZEGANIU ZACHOWAŃ KONTRPRODUKTYWNYCH W PRACY NA PRZYKŁADZIE POLICJI
    THE DIFFERENCES BETWEEN FEMALES AND MALES IN THEIR PERCEPTIONS OF COUNTERPRODUCTIVE WORK BEHAVIOR (A CASE STUDY OF THE POLICE FORCE)

  • JACEK WOŹNIAK, ILONA ANCZARSKA
    TRENER WEWNĘTRZNY I ZEWNĘTRZNY – DWIE ROLE ALE PODOBNE KOMPETENCJE?
    INTERNAL AND EXTERNAL TRAINER – 2 ROLES, SIMMILAR COMPETENCIES?


DZIAŁ 3. POLSKA-UNIA EUROPEJSKA-SĄSIEDZTWO
CHAPTER 3. POLAND-THE EUROPEAN UNION-NEIGHBOURHOOD

  • ANNA KRAJEWSKA
    DETERMINANTY LOKALIZACJI BEZPOŚREDNICH INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH W TEORII EKONOMII
    LOCATIONAL DETERMINANTS OF FOREIGN DIRECT INVESTMENT IN THEORY OF ECONOMY

  • MARIAN KRUPA
    UWARUNKOWANIA W ZAKRESIE ROZWOJU FIRM RODZINNYCH W POLSCE NA TLE KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ
    DETERMINATION OF FAMILY BUSINESS DEVELOPMENT IN POLAND AT EUROPEAN UNION COUNTRIES PERSPECTIVE

  • NATALIYA STRUK
    WARUNKI ORAZ PERSPEKTYWY ROZWOJU PARTNERSTWA BIZNESOWEGO MIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWAMI UKRAINY I POLSKI
    CONDITIONS AND PERSPECTIVES OF BUSINESS PARTNERSHIP DEVELOPMENT BETWEEN UKRAINIAN AND POLISH ENTERPRISES